dinsdag 27 juni 2017

Nog een paar zaken te regelen

Leo stuurt vandaag een mailtje naar onze verzekeringsman voor informatie over de auto- en inboedelverzekering. Eind van de middag krijgen we al een mail terug en dus zal op 1 juli de autoverzekering wel ingaan. Voor de inboedelverzekering moeten we nog wat kleine dingetjes weten.

In die tussentijd bestel ik nog wat spullen bij IKEA en lopen we even bij Dimi langs om zeker te weten dat we het goed doen. In orde, bestelling geplaatst, binnen 5 werkdagen kunnen we de spullen verwachten. Als we kunnen kiezen voor een leveringsdatum, dan wordt het na het weekend. Waarom? Omdat er voor zaterdag serieuze voorspellingen zijn voor een temperatuur van 42 graden. Dus niet echt een temperatuur om een kast in elkaar te zetten😅.

We doen ook de boodschappen voor deze week. Nu eens niet bij LIDL maar bij My Market. Het bevalt ons goed. Heel veel keus, een prettige winkel en op dit moment van de dag heerlijk rustig. Hier gaan we vaker heen.

En dan zijn we aan het begin van de avond even bezig in de tuin en ik ontdek ineens tussen het onkruid een heus tomatenplantje met minuscule tomaatjes. Geen idee waar ze opeens vandaan komen, maar we zullen ze vertroetelen.


Inmiddels is het woensdag. Dit berichtje had ik gisteravond laat ook op FaceBook gezet en daar kreeg ik meteen een reactie: Het is geen tomaat maar een Zwarte Nachtschade en giftig. Dus geen tomatentroeteltje, dan moet ik toch maar een paar zaadjes in een pot stoppen.
Later op de dag vond ik nog meer van deze "tomatenplantjes", weer wat geleerd.


Geen opmerkingen: