zaterdag 13 oktober 2018

Telefoon vervolg

We hebben toch nog een paar dagen gewacht, maar gisterochtend, vrijdag, zijn we toch maar weer naar de Vodafone-winkel gegaan. Er was wel sprake van "enige ergernis" bij ons, toen de verkoper weer begon over telefoneren. Maar om kort te gaan, nu word ik gebeld door een medewerkster en dan zal ook het blok van mijn telefoon afgaan. En wat doe je dan op zo'n dag. Je sleept overal die telefoon mee naartoe om vooral dat belletje niet te missen. Áls we naar bed gaan is er nog geen contact geweest. Als ik even wakker lig, bedenk ik dat ik even naar zoon Marc (hij weet dat we het op zijn nummer proberen en zal dus niet meteen schrikken) moet proberen te bellen de volgende ochtend, want je weet maar nooit. En verdraaid nog aan toe, de telefoon gaat nu gewoon over. Het blok is dus weg. Snappen we het nog? ...

Geen opmerkingen: