donderdag 18 oktober 2018

Naar Nederland, de reis, telefoons, mijn verjaardag en een mooie dag

We zijn woensdagochtend naar het vliegveld vertrokken en hadden een goede reis. Op Schiphol hadden we onze koffers heel vlot en dus gingen we op weg naar de autoverhuur. Onze kleine Citroen C1 is een volwassen C3 geworden. Ondertussen hadden we allebei onze telefoons weer aangezet. En wat denk je... we hebben helemaal GEEN bereik. Daar worden we toch wel een beetje verdrietig van. Leo gaat kijken of er iets aan gedaan kan worden.

Vandaag vier ik mijn verjaardag, we zijn bij onze lieve vrienden Petra en Ben en voor het ontbijt staat er een feestelijk gedekte tafel klaar. Ik voel me helemaal jarig met de nodige knuffels en later de berichtjes die via mail en FaceBook binnenkomen. Het is nog mooi weer, niet zo warm meer maar goed genoeg om een wandeling te maken. Dit keer wij samen met Ben. Peet heeft een ongelukkige val gemaakt een tijdje geleden en loopt nog niet zo goed. Wij genieten van de vlakke wandeling met Hollandse landschappen en doorkijkjes.

's Avonds gaan we naar restaurant De Kluis in Vlijmen waar we heerlijk eten en drinken en toasten op mijn verjaardag en onze vriendschap.




Herfstkleuren

Sierappeltjes


Rond het Engelermeer

Rond het Engelermeer

Rond het Engelermeer

Mooie geiten

Rond het Engelermeer

Hollands landschapje

Geen opmerkingen: