Vorige week donderdag is er iemand geweest van onze woningbouwvereniging. Hij heeft ons precies verteld wat we moeten weghalen en schoonmaken. Onze flat staat inmiddels op de lijst van te verhuren huizen. Er kan dus ook ieder moment iemand komen kijken. Dat zou mooi zijn, want dan kunnen we overleggen wat we kunnen laten zitten of liggen, denk daarbij aan bijvoorbeeld vloerbedekking.
De papieren van het CAK zijn aangekomen, ook op Zakynthos lagen ze in de bus hoorden we van Ioanna (Ka.L). De polis van de verzekeringen van Oom zijn ook binnen, maar ik bleek nog een wat vergeten te zijn, er moest nog een SOS verzekering bij. Dat heb ik afgelopen maandag geregeld.
Zaterdag vertelden de mensen die ons rolgordijn wilden overnemen dat zij dat toch niet doen. De kleur past bij nader inzien niet. Toch wel een beetje vervelend. Maandag dus ook daarvoor een advertentie gemaakt op het mededelingenbord. Alles wat we niet op deze manier kwijtraken gaat begin april op Marktplaats.
Vandaag is Hans Hageman geweest van Halo Removal Logistics. We hebben nog eens alles doorgesproken en hij heeft nog een paar goede tips gegeven over het spelen met de afmetingen van de verhuisdozen, waardoor we ook de grotere fotolijsten en foto's op canvas op een goede manier kunnen verpakken. Ik heb hem ook de coördinaten van ons huis op Zakynthos doorgegeven. Toen zijn we door het huis gelopen en heeft Hans een schatting gemaakt van het aantal m3, dat komt nu op ongeveer 11m3, maar dat wordt pas echt duidelijk als alles op elkaar gestouwd in de vrachtwagen is terecht gekomen.
Onze spullen worden dus verpakt en in een bus (eventueel met aanhanger) gezet op vrijdag 21 april. Vanaf 8.00 uur 's ochtends. Waarschijnlijk zijn ze met de hele klus toch wel een halve dag zoet. Het Grieks-Bulgaarse verhuisbedrijf komt onze spullen de week van 24 april ophalen en waarschijnlijk wordt het dan in de eerste week van mei in Chartata afgeleverd. De exactere planning wordt half april duidelijk.
Vanmiddag hebben we ook nog een afspraak gemaakt bij onze garage om ons kleine rode autootje nog een grote beurt te geven, voordat de grote reis begint.
En de rest van de middag zijn we bezig geweest met het pakken van dozen. Kleding, gereedschap, servies, van alles gaat er door onze handen. Inmiddels zitten er 9 dozen helemaal dichtgeplakt en staan er 3 nog open, daarmee gaan we op een ander moment verder. Nu even een rustige avond en morgen genieten van het voorspelde mooie weer door een lange wandeling te gaan maken bij Muiden.
Oh ja, het rolgordijn is inmiddels gevraagd door een ander echtpaar in onze flat. Prima, die hal bij ons is echt een fijne kringloopwinkel 😁
De papieren van het CAK zijn aangekomen, ook op Zakynthos lagen ze in de bus hoorden we van Ioanna (Ka.L). De polis van de verzekeringen van Oom zijn ook binnen, maar ik bleek nog een wat vergeten te zijn, er moest nog een SOS verzekering bij. Dat heb ik afgelopen maandag geregeld.
Zaterdag vertelden de mensen die ons rolgordijn wilden overnemen dat zij dat toch niet doen. De kleur past bij nader inzien niet. Toch wel een beetje vervelend. Maandag dus ook daarvoor een advertentie gemaakt op het mededelingenbord. Alles wat we niet op deze manier kwijtraken gaat begin april op Marktplaats.
Vandaag is Hans Hageman geweest van Halo Removal Logistics. We hebben nog eens alles doorgesproken en hij heeft nog een paar goede tips gegeven over het spelen met de afmetingen van de verhuisdozen, waardoor we ook de grotere fotolijsten en foto's op canvas op een goede manier kunnen verpakken. Ik heb hem ook de coördinaten van ons huis op Zakynthos doorgegeven. Toen zijn we door het huis gelopen en heeft Hans een schatting gemaakt van het aantal m3, dat komt nu op ongeveer 11m3, maar dat wordt pas echt duidelijk als alles op elkaar gestouwd in de vrachtwagen is terecht gekomen.
Onze spullen worden dus verpakt en in een bus (eventueel met aanhanger) gezet op vrijdag 21 april. Vanaf 8.00 uur 's ochtends. Waarschijnlijk zijn ze met de hele klus toch wel een halve dag zoet. Het Grieks-Bulgaarse verhuisbedrijf komt onze spullen de week van 24 april ophalen en waarschijnlijk wordt het dan in de eerste week van mei in Chartata afgeleverd. De exactere planning wordt half april duidelijk.
Vanmiddag hebben we ook nog een afspraak gemaakt bij onze garage om ons kleine rode autootje nog een grote beurt te geven, voordat de grote reis begint.
En de rest van de middag zijn we bezig geweest met het pakken van dozen. Kleding, gereedschap, servies, van alles gaat er door onze handen. Inmiddels zitten er 9 dozen helemaal dichtgeplakt en staan er 3 nog open, daarmee gaan we op een ander moment verder. Nu even een rustige avond en morgen genieten van het voorspelde mooie weer door een lange wandeling te gaan maken bij Muiden.
Oh ja, het rolgordijn is inmiddels gevraagd door een ander echtpaar in onze flat. Prima, die hal bij ons is echt een fijne kringloopwinkel 😁