zaterdag 24 november 2018

Opruimen langs de weg

Door de vele regen van vorige week ging ook de clean-up niet door. Maar inmiddels is het alweer een aantal dagen heerlijk weer geweest en dus werkt ZaCleanthos wel. Dit keer zullen we een deel van de weg, die loopt vanaf Zakynthos naar Volimes opruimen, en dan speciaal het stuk na het
sinaasappelstalletje bij ons in de buurt. En inderdaad is het een puinhoop. Meteen als ik begin hoor ik gepiep in de struiken. Als ik ga kijken zie ik een kleine pup die uit een krat is gekropen, die net is omgevallen. Na de eerste vind ik er nog vier. Ik breng ze naar de auto's en we zijn er allemaal naar van. Het is gewoon te erg om over na te denken, we worden hier zo kwaad van 😡 maar ook heel verdrietig 😢. We proberen om ze wat water te geven en onderwijl proberen anderen iemand te bellen die iets van doen heeft met de honden-opvang op ons eiland. Dat lukt niet. Leo dekt de krat af met een plank, zodat ze er niet weer uit kruipen en dan doen we eerst de clean-up. Er na nemen 2 vrouwen de hondjes mee en we hopen dat er snel een oplossing komt.

UPDATE: Het gaat goed met de hondjes, ze gaan allemaal naar buitenland voor hun gouden mandje!




1 opmerking:

Unknown zei

Ik zag jullie al op Facebook. Toppers hoor, petje af!!!!