zaterdag 28 december 2019

The Table of Love 2019

Vorig jaar werd dit evenement voor het eerst georganiseerd door de vrijwilligers organisatie van Zakynthos. en toen zijn Leo en ik wel geweest om te proeven van al de lekkernijen die er traditioneel zijn in allerlei landen met Kerst en Oud en Nieuw. Zoals ik al eerder schreef heb ik dit jaar een kniepertjesijzer gekocht in Nederland en die kniepertjes heb ik gisteren gebakken voor de 2e editie van de Table of Love. En dat was vandaag, 2 uur lachende en blije gezichten en volwassenen en kinderen die proeven van allerlei lekkers. Een koortje van Engelse dames en heren zong kerstliedjes en natuurlijk kwam er een priester om luister bij te zetten. De oliebollen van Loes Blokzijl en mijn kniepertjes waren voor veel mensen een traktatie. Eén jongen bleef terug komen naar de kniepertjes, ze waren zo lekker, hij kon er niet vanaf blijven, vertelde hij. Ach, ik had er genoeg. Het was zeker weer geslaagd.


De koulouri en het muntje erin wat geluk brengt






Allerlei gerechten uit allerlei landen

Geen opmerkingen: