zaterdag 5 mei 2018

Ons autootje

Ons autootje ging vandaag naar de Toyota-garage voor een kleine beurt. We zouden er niet op wachten want we wilden een wandeling maken vanaf de garage. Maar omdat de garage op zaterdagmiddag om half 2 dicht gaat doen we een klein rondje. Vlakbij de garage kom ik tot de ontdekking dat ik mijn camera ben vergeten, sufferd!!! Maar ik heb mijn telefoon nog en daarmee heb ik een paar foto's gemaakt. Na ruim een uur zijn we weer terug bij de garage. Het is klaar, maar er moeten nog remschijven vervangen worden en die zijn niet op voorraad. We moeten het eerst betalen en dan worden ze meteen besteld. Dus woensdag ofzo terug. Ook zijn de banden inmiddels aan vervanging toe. Dat doen ze niet in die garage, maar bij een andere garage. Er wordt even heen en weer gebeld en dan is de afspraak al gemaakt. We gaan er meteen heen en een kwartiertje later is ons Aygootje weer als nieuw, op de remschijven na dan 😏.





Geen opmerkingen: