woensdag 9 juni 2021

Belasting hier en daar

Maandag heb ik onze accountant hier gemaild en gevraagd of we de papieren voor de belasting 2020 Griekenland konden brengen. Laat in de middag kreeg ik mail terug dat ik het op dinsdag om 11.00 u kon brengen. En toen was de hele aangifte gedaan om 11.30 uur en liepen we weer buiten. We waren helemaal verbaasd en blij dat het zo snel ging.

Vandaag kwam de postbode een bijzonder pakje brieven brengen. Het waren allemaal blauwe enveloppen die half april waren verzonden. Geen bijzonders verder maar je kijkt wel even vreemd op.



2 opmerkingen:

Guus Klijmij zei

Ivm vraag over AMKA nummer kom ik graag in contact met u. Dank.

Leo en Marlies zei

Sorry voor de late reactie, we zijn vakantie aan het vieren in Nederland. Kunt u een email adres in de reactie zetten? Daarna verwijder ik de hele reactie weer.