maandag 6 augustus 2018

Bij ons huis

Het is goed toeven op ons terras na 13.00 uur. Dan is er schaduw en kijken we heerlijk over de Baai van Alikes uit.


Onze Bougainvillea doet het goed.


En het is druk in de baai, ook een groot luxe jacht heeft het anker even uitgegooid.


Tomaten uit eigen tuin met olijfolie en oregano, een heerlijk tussendoortje.


Dit is een, tot een paar weken geleden, erg bange dorpshond. Leo heeft er veel energie in gestoken om haar aan ons te laten wennen. Inmiddels komt ze iedere dag een paar keer keer kijken,  een hondenkoekje halen en een knuffie. We weten dat ze een baas heeft, die is er alleen niet vaak, maar ze krijgt te eten en te drinken. Dus nu kunnen we in ieder geval wat hondenliefde kwijt😁.


1 opmerking:

Unknown zei

Beste,eerst even voorstellen ik (Noël) en mijn vrouw ( Margot) zijn van plan om te emigreren naar Zakynthos. Afgelopen augustus hebben we een huisje gekocht in Keri.
We zijn hier (België)nog bezig met de verkoop van ons huis.Het is de bedoeling om nog dit jaar te verhuizen naar Zakynthos. Ik heb jullie blog gelezen en kan mij goed inleven in de verhalen .Ik heb trouwens jullie blog ontdekt door toedoen van Lilian en Marc het Belgisch koppel dat pas verhuisde naar Marathia. Door contact te hebben met hun en hun ervaringen zijn we toch wat slimmer geworden in het reilen en zeilen op Zakynthos. Bij deze reactie ga ik het voorlopig houden want er is nog zoveel te vertellen.Twijfel niet om ons contacteren voor reacties of vragen.

Met vriendelijke groeten

Noël en Margot