dinsdag 18 mei 2021

Bochali en meer

Er staat een afspraak voor mij gepland bij de oogarts voor een controle. Als we weer buiten staan weet ik dat mijn ogen prima in orde zijn. Ik mag de auto besturen, maar ook een bus, Blijkbaar zijn er voor het besturen van zo'n voertuig andere criteria. Dan gaan we bij de opticien binnen voor een zonnebril die op mijn bril past. Die moet op maat worden gemaakt, dat zal een uurtje duren. Wij laten nog even het bandje van Leo z'n horloge maken en dan maken we een wandeling langs de haven van de stad en gaan we via een omweg naar het plaatsje van waaruit je een prachtig uitzicht hebt over de haven en de stad: Bochali. Er staan al tafeltjes en parasols bij de taverne en we besluiten om er een ijsje te eten en iets te drinken. En dan zijn we ruim op tijd voor de sluiting van de opticien om 14 uur. Een leuke wandeling van 8,8 km. Op de terugweg naar huis rijden we langs de garage om een afspraak te maken voor een check van de auto. Dat kan morgen, dus dan maken we weer een wandelingetje daar in de omgeving.
Onderweg
Uitzicht op de haven van Zakynthos stad


 

Geen opmerkingen: