donderdag 12 januari 2017

Move24 Bahbahbah


We hadden onze hele verhuizing naar Zakynthos kant en klaar staan bij verhuisbedrijf MOVE24 en dachten dat we het goed hadden geregeld. Maar omdat ik sinds eind december niets meer had gehoord en we verhuisdozen wilden hebben om te gaan pakken, stuurde ik vanmiddag een mailtje naar mijn contactpersoon, mailtje komt terug, is niet te bezorgen, nog een keer, weer niet. Dan maar even gebeld naar MOVE24. Na lang wachten krijg ik een meneer aan de telefoon, die me glashard vertelt dat MOVE24 geen verhuizingen meer doet vanuit Nederland. Op mijn boze: "maar de offerte was zo goed als rond", gaf hij als antwoord: "ja het is niet anders".
Nou, lekker dan. Amper excuus van deze man. Wat een ***bedrijf.

Gelukkig krijg ik allerlei bijval op FaceBook en ook tips van mensen die betere ervaringen hebben met andere bedrijven. Nu ga ik weer verder met zoeken. Inmiddels zijn er alweer mailtjes de deur uit.Wordt vervolgd dus.